2 Juli 2011

Många kanske tycker detta har varit deras bästa sommarlov hittils, att deras sommarlov varit underbart, vetni vad jag tycker mitt är? - åt helvette.

Japp som ni läser rubriken har mitt sommarlov ännu inte haft en point som jag gillat. Hände lite saker här som där och jag åkte bort för 2 nätter. Dom 2 nätterna var verkligen typ de bästa, tack för att du får mej på andra tankar, älskar dej ♥
Allting är så konstigt nu... så himla... konstigt. Jag fattar ingenting. KAn fortfarande inte fatta.
nej nu ska ja sluta angsta här, det har varit åska och jag älskade sååååååå himla mycket. Bara jag orkat sätta in bilderna på datan kan ni få några hit också :)
vet ni vad? jag skall tipsa en fittit bra "film" för er. The vampire diary. Seriöst, jag har inte sett allt, men jag såg typ 24 avsnitt och ännu fler finns det, ett som är sekärt är att jag skall se slut alla avsnitt! (:
Orkar inte riktit nu här berätta vad den handlar om men de kan ni kolla på youtube :)
Nu måst jag sticka, hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0