you are my shining star

love who you are

Somsagt, mina dagar har gått ut på att jag luggit på stranden och schteeekt med kusin och familj :)
Kom hem ganska sent ikväll från en underbar kväll nere vid vattnet (:
Bror hade nyss hit sina killakompisar, och såklart lämnade han mej hemma alena med dom några minuter --> rena helvete.
Imorgon åker jag igen iväg till kusin övernatt, hahah :D
Nejnej, no e de ju underbart dehä noog :D
Enda som trycker på är att jag inte vet om jag vågar... gör ja fel val? igen? vågar jag verkligen? Kan ja? hur känner jag? vågar ja släppa dehär å ta nästa steg? vågar ja lämna dej bakom? domdär frågorna dyker upp i huvudet. Men får hoppas att tiden löser alla frågor. :)
Just nu är livet iallafall perfekt. Nu dom senaste dagarna har kusin fått mej och förstå att jag kan acceptera mej själv för den jag är. De känns bra, att på nått sätt kunna göra de lite iallafall ;)
Men nu ska ja int gegga mera här utan krypa under täcket och sända några sms.
Ha de bra, puss kram ♥
naaww
sånna har jag ätit massor och mängder! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0