2.3.2011 kl. 07.21.

Chenna!
Har just kommit från duschen, nu lite kladd i fejjan och sen lite mat. Efter det bär de av till skolan, suck.
Och efter skolan tänkte jag fara in till stan, men så har man ju en mamma som stoppade de. Lite jag är förbannad och tänker vara fitti på henne nu hela live. - Ja, exakt, HELA LIVET.
Tänkte att jag skall göra lite saker som hatar att ja gör, så får hon kännas hur de käns. Tänker sluta svara i telefon, fara någå ställen utan att berätta vart osv. Ja låter kanske lite hård mot henne, men ni har ingen aning om hur förbannad jag är.
Oj, nu steg lillebror upp, nu måste jag fara och fixa frukost åt honom, vi hörs senare ikväll, kommer inte hem efter skolan.. ;)
bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0