dirty dancer.

Prao dag 3 över.
Imorgon är det fredag ocg så alutar jag redan kl. 12! Yuppiiee!
Och herrejestas som de blåser! Man kan ju int vara ute för då blåser man bort. Tror att jag aldrig varit med om en liknande storm förut.. :s
Men iallafall, morgonen var fin så jag tog fram cykel och cyklade iväg till jobbet, sedan bröt helvete lös. Snöyra, hård storm, lite sol mellan varver och så storm igen. Stora grenar och kvistar flöt omkring i vinden. Och ännu det till, jag skulle cykla hem! Öronen blev nog istappar tror jag.
Igår bled eet inget att räffan pojken min, men idag, idag skall jag få se honom! :) Om ingenting går fel förståss :P
Nu lite chill tills vi far upp til en vän.
Hur har eran dag varit? :)


bild: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0