Du får mej känna såhäär...

.. du tar mej till en ny väärld! ♥
Juppiduuu, här sitter jag nyduschad! Var på en 2½ - 3 km joggingtur.
Läste på nätet att gurkbitar tar bort mörka ringar under ögona så efter duschen lade jag mej i sängen med gurkbitar på ögonen och lite bakgrundsmusiik. Mittialt ringer mamma och när hon får höra dedär med gurkbitarna börjar hn asgarva -
sällan liksom -.-'
Nej nu ska ja nörda en stund, sedan ut till mina underbara fyrbenta vänner och efter det o sova (:
bilden är suddig men jag fotade utan blixt!
När jag låg med gurkbitar på ögonen tyckee sekärt kissen att jag kände mej ensam och uttråkad så hon lade sej bredvid mej och höll mej sällskap under 15minuet (:
Sniurf♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla!

HAHA JAU! :D gör de ! :D

2011-03-31 @ 20:07:36
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0