..

Om detdär ja skrev sist...
Jag var 100% sekär på att ja fick träffa min pojke idag. Allt förstörs av en, en enda person.. GAAAH.
Nu e de andra gången chansen att träffa gulle förstörs.
Alltså såhär är allt;
Min kille går på innebandy träningar på fredag kvällar. Jag har inte träffat honom nu på 1 vecka, så jag tänkte att jag kan ju åka dit till salen och överraska honom. När jag väl kommer fram dit till salen och för in mina saker i omklädningsrummet trippar jag på tå till salen och märker att dörren var stängd. Suck. Efter det gick jag till omklädningsrummet igen och tog fram telen och skulle skicka ett meddelande. Då hör jag en röst sejja " vad gör du här?" Då var det tränaren. Jag ba " öööh ja skulle komma och se på träningarna men dörren var stängd så nu undrar ja om man får koma å se på..?" han ba " nää. pojkarna blir så o koncentrerade då. Allt detta är på mitt ansvar så du bör nog gå nu" Jag reser mej upp, tar mina saker och börjar gå hem. Dit for min plan i trää.

Jag som trodde att ja fick se honom idag men nej. Igår var jag också sekär på att jag skulle träffa honom men nej, inte då heller. Då gick det till såhär;
Han var hos sin kompis C. C mamma o pappa är kompisar med mina föräldrar så vi skulle åka och hälsa på dom tillika då pojken min var där. När vi kommer upp på gården var inte Cs föräldrar hemma så mina föräldrar svängde om och åkte hem -.- DÅ fick jag inte heller träffa mitt gulle.. : '(

Men snart är det måndag! Och DÅ får jag träffa honom VARJE dag nästan :DDD

Nu skall jag sätta ihop hyllan jag fick av frisören, solong! Bild får ni när det är färdigt! :)
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0