HELG!!

Idag är det fredag och jag har slutat för ca. 10-20 minuter sedan!! -> HELG ♥
Fredag är nog min absoluta favoritdag, no matter what.
Har just inget nytt att berätta, bara att prao veckan är nu undan och nu kommer proven emot. suck.
Min praoplats var nog helt okej, men jag hade inte direkt så mycket sysslor, så tiden blev lång när man bara satte och glodde... Nåja nu är det över, nästa gång tror jag att slå slår med med nån kompis och far nåt ställe. :)
Något annat?
Ikväll har jag en " ond " plan på att träffa min pojke. Han skall inte få veta nånting, jag skall smyga mej på honom och överraska honom! :D Undrar bara hur de skall gå till...? Nåjoo, visst har jag planer, men vetefan om dom funkar. :S får se!
.
.
.
HAha ojj glömde att publisera inlägget då klockan var 12.07, hihi nu e klokkan snart 1... oopsis :P Var och hjälpte mamma med köket + maten :)
.
min outfit today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0