hemma (:

Medan alla andra är på jobb och i skolan sitter jag hemma!
Hahahha, dedär e sååå bra! Alla andra sliter och jobbar å har sej, medan jag sitter hemma och snart skall till frissan. Schööönt!
Skall slinga om håret så det blir blond/brunt så att jag inte behöver gå med gult hår.
Nej nu skall jag gå och ta nånting och äta, magen anropar!
Ha en bra jobb/skoldag allihopa! :)
weheartit.com
Visst är den söt?! Tyvärr håller domhär stackrarna att dö ut pga. människan. Tänk så mycket vi människor egentligen förstör? Vi släpper ut så mycket fossila bränslen i luften att det är riktigt hemskt! Visst, människan har blivit smart med alla elektronik saker hit o dit, men hej, int är vi ju egentligen så smarta! Vi släpper ju ut så mycket skit i atmosfären att vi förstör för oss själva! Och vi förstör int bara för oss själva, utan förstör och plånar också ut tex. djur som inte ens har gjort nånting! Visst, de är bekvämt med en egen dator som snurrar på dygnet runt typ, och musiken som spelar, och 100 andra extra el apparater som helt är onödiga, men folk funderar inte alls på hur mycket fossila bränslen som släpps ut i atmosfäre.. och det är lite synd, för med denna fart som vi nu släpper ut och ökningen... kommer typ jorden gå under ellär nånting annat hemskt kommer att hända. Tycker verkligen synd om dom djur som håller på att dö ut, de är inte ens deras fel.
Ennu en sak jag blir förbannad på är hur dom behandlar djuren i tex. Kina. Gå och kolla videon på facebook där i dedä evenemanget " DET HÄR KAN INTE FORTSÄTTA SÅHÄR......" eller vad de heter. Ja slår vad om att dom flesta av er inte kan kolla den videon. Och jag skall berätta för er, jag satt och grät videon igenom. Det är ju grymt hur djuren behandlar. Skinnet rivs bort på dom levande. FYFAN.
Och ennu en sak jag också blir fitti på är att alla regnskogar håller på att ta slut pga. människan ennu en gång. Djurens hem tas bort från dom. Visst, alla tycker synd om dom människor som inte har något hem, och jo det är fruktansvärt synd om dem när man själv har en skän säng att sova i, ett eget rum osv. Men varför tycker ingen synd om djuren...? Deras hem tas ju också ifrån dem! Och det är människan själv som gör det.
Oj, dedär blev lite långt, men jag vill bara att folk skall öppna ögonen och se år vilket håll vår värld är på väg.. Och jag ännu till som är en djurälskande människa vill ju typ bara gråta när man tänker på hur skit djuren har det i Kina och verallt där dom håller på att dö ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0