Hit the lights.

Just hemkommen.
Kom just hem från att har varit ut och gå med Victooria och talat.
Först kom hon hit och vi satt och talade här, seda gick vi ut och gå och på vägen plockade hennes mamam upp henne och sedan plockade pappa upp mej. Så nu sitter jag här. Känner mej lycklig som fick mitt feta ass utanför dörren!
Okej jag vet vad ni tänker, en promenad på ca. 2km är ingenting, men heey jag har blivit lat och är typ aldrig ute (A) För mej är det stort! Har också funderat på att ta en jogging tur ikväll ännu + lite fyssa + dans. Yeebaa, de blir nog bra de!
Taggar inför imorgon. Då går jag till skolan igen som vanlit.. -.- Men ett plus finns det med det hela, jag får träffa gulleeee ♥
Nej nu väntar jag på maten och nördar tillika. Vad gör ni..? :) ♥



Alla har vi väl random bilder på oss själva..? :]


detdär foto.. ett av dom bästa jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0