kex...

I will catch you if you fall.
Just nu sitter jag och käkar kex, omnom.
Skall snart sätta pizzan i ugenen, ännu mer omnom. Sedan blir det provläsning och efter det och bränna bort dom kalorier jag får i mej just nu.. (: Hahahah, åt piza igår och ida och nu ännu kex till, well helloo fetma!
Fick även brännsår på armen idag och hur de svider. Tar sjikt något fruktansvä'rt när jag rör brännmärket tex. i ett bord. De klistrar liksom fast ellä nånting :s
Inatt sovde jag kanske 2h alltsomallt. Orsaker är ; växtvärk i benen. huvudvärk - tänker på huvudvärken så jag inte kan somna - hungrig. törstig. och så behövde jag på toa.
Ville inte/ orka inte stiga upp så jag låg hela natten genom med domdär grejjorna som gjorde att jag inte kund somna. Bra saa maan!
Nej nu skall jag och titta till pizzan, ha de bra! :)
ni ska snart få nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0