löördag

Gårkvällen spenderades med en kompis och facebook.
Hade inte på kvällen tillgång till datorn eftersom en av min vääldit snälla vänner tog över den.
Occh för er alla som vill veta så.. jag har ganska mycket tankar att tänka på nu. Asså, de e en sån här hehe lite komplicerad sak. Nej nu bort från det och till något roligar :)
Idag är det lördag och det betyder att min söta underbara kusin som är 10 år kommär hit och blir övernatt här hos min bror som är i samma ålder. Hahha, dom två tisammans när dom gör hyss... de e inget någon vill vara med om! Urban som han heter har också en storesyster som är lika gammal som mej, och hon feidar mej, phöö på henne! Hon ska typ ha nån filmkväll elr nåt och skikkar hit sin bror till mej, så rolit..!
Just nu sitter jag i pyjamas och kollar på när lillebror spelar Wii, någå mario galaxy eller vad speletr heter :)
HAhah, ett värdelöst inlägg, i knoow!
Har fortfarande inga bilder.. Bra som man e tappar man ju bort kameran. -.-
bild : weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0