Miss do it! Leggo!

Lil n-gga bigger than gorilla. ← lol vilken rappning.. :P
Ja önskar att solen ska titta fram ida, annars orkar man ju int med nånting :O
Vet ni vad jag också gjort ida? Jo jag tittat på E! kanalen och där kom det Kendra THS ( Kendra wilkinson/baskett True Hollywood Story) Och jag som alltid varit ett Kendra fan blev och älska henne ännu mera. Okej, jag har sett hennes THS 100 gånger förut, men varje gång blir jag ett större fan. Jag har redan för kanske 3-4 år tillbaka varit ettstor fan av henne, han har typ jättemånga år varit min största idol.
Hennes barndom var kanske inte dne lättaste, men hon klarade den! Och titta på henne idag! En väldigt stolt och Bra mamma och fru. Hon verkar vara så jordnära en kändis bara kan bli!
Kendra växte upp utan sin pappa. Han försvann redan innan hon var född. Redan innan Kendra var 13 år hade hon testat droger och allt. Hon hade ganska mycket problem i sina tonår. En natt överdoserade Kendra droger så att hn var så nära döden. Då insåg hon att nu måste hon sluta med droger. Och gissa vad? Hon överlevde och slutade med drogern!
Kendra blev även reglerad från från skolan föatt hn tagit med en sprit flaska till skolan. Dethär jag nu skriver är ennu 1/4 av hennes liv. Så gissa hurdan barndom hon haft! Men se på henne idag, en hälsosam glad levande varelse som har en son som är lite på 1 år och några månader.
Kendra har nästan alltid varit och kommer alltid att vara min idol och förebild. Hon har ju också även varit en av Hugh hefners flickvänner på playboy manison ;)
Nej nu skall jag inte babbla mera här, ni borde verkligen se Kendra THS på E! kanalen. Faktist.. :)
Hon är ju även väldigt intresserad av sporter. Hahah, som jag ;)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0