nu.. nu.. nej NU!

Nu är en liten tös här på stolen as förbannad!
Fick nyss läsa lite saker jag är grymt emot. Djurplågeri. Okej visserligen har jag vetat om att de slaktas hundar, vargar osv för lite kläder. Men de är ju fel! Tänk er själv, ni som är djurälskare, ni som själv har djur, tänk om erat djur skulle bli sönderslagen pga. dess päls. Asså det är ju fel!
Jag läste som sagt en sak jag inte gillade, och den saken gjorde mej att söka lite på google. Sedan hittade jag en sida som gjorde mej ännu mera förbannad, nämligen sidan ; http://www.animalprotection.se/index.php?id=103 .
Läs där. Läs där. Fyfan säger jag. "Ofta består teamet av två personer, en håller fast hunden med en snara, den andra slår ihjäl hunden med en påk."
Asså dedär är ju int rätt! De är bara så fel!
Somsagt, ni som är emot djurplågeri, och är djurälskare kanske vet hur förbannad jag är! USCH!
.
.
Heheh, jag vet att min uppdatering sugit totalt men.. HAr haft 100 läxor till varje dag. Och så ha ja haft lite fullt upp, men jag ska börja ta hårdare tag i bloggen nu igen.
Igår färgade jag somsagt håret, eller jag färga inte det, ja skulle slinga håret uppe på huvudet, men den blonda färg jag använde blev GUL. Så nu är jag Gullock. Fiint sa man!
Nej nu är det fredag och det gillas STOORT. Imorgon sku ja väl göra någå, kmr inga ihåg vad men någå tkr ja att de va.. xD
HA de bäst allihopa! Bild på mitt hår får ni! Sitter som bäst med andra inpackningen i idag. Heheh, läste ett råd på schwarzkopfs sida.. hihihi.. :D
HAha ojj det blev ett långt inlägg.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0