Nu ska ni få höra.

Om er dag varit dålig, läs min då!
Klockan ringer 07.05, jag stänger av och somnar om. Hör långt bak i bakgrunden min bror tala i telefon med mamma,, jag vaknar av ett knyck och kollar på telefon, 08.00.. 08.15 går bussen. 08.05 skall jag och min bror börja klä på oss och gå till bussen. Shit, på 5 minuter skall jag hinna klä på mej, sminka mej, väcka min lillebror, få honom påklädd, äta, borsta tänder o allt. Jag hinner få på mej dom kläder jag fick tag i, sminket blev inget annat än maskara ett lager så de inte alls syntes, tänderna blev inte borstade, medicinen mot inflammationen i öronen måste tas med mat, får inte tas med tommage, jag sväljer ner tabletten och springer ner till bussen. Uups, där hamna den i toma magen.
När jag kommer ner till bussen hinner jag stå där typ ½ minut och så kommer bussen. Naajs, ja hann!
.
.
Kom nyss från 1km joggintur + träning + stretching ( stavning). Har även hunnit vara i duschen så nu sitter man här rentvättad i pyjamas kl. 17.27 :))
.
Imorgon har vi ju också skiddag med skolan. Det gillas, fast jag skall åka snowboard, hhihihi, kommer skämma ut mej totalt. Kommer att åka in is kogen och bryta benen av mej, thihihi ^^
Nej nu ska ja fara o äta, är hungrig som fan!
weheartit.com  <--- bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0