ojoj dålig uppdatering :S

Jag har orsak!
Okej, dehä gången har jag faktist nästanåt en orsak varför uppdateringen har sugit ida.
1. Skola
2. Efter skolan bärd de av till HVC ( hälsovårdscentralen ) där dom fick bekräftat att jag hade en kraftig öroninflammation IGEN. Suck. börjar trötta på dehär nu :@
3. När jag kommit hem åt jag och sedan hamnade jag plugga nån timme pga. att vi har 2 föhör imårån.
.
Heheh efter det gjorde jag inget, chillade och lyssnade på musk (A)
.
Btw, har jah berättat för er att på måndagen (21.3) slipper jag till frisören och färga om denna gula/vita/orange frilla till blond/brun, häärlit. Och jag skall även toppa håret, ännu mera häärlit, love ♥
.
Nu skall jag dricka min nattdosan (= varm mjölk med kakao i, omnom♥ ) Sedan nörda → sova.
omnomnom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0