ooch så ber jag om ursäkt.

♥Nu ber jag hemskt mycket om ursäkt, men har inte haft tid att blogga nu. Men som tröst skall ni få några random bilder..
Dagen har varit helt bäst, började med 2h BASKET. My favorite sport. haha nejnej men jag älskar verkligen basket :) Efter det hade vi hissa, sedan finna och sedan fyssa förhör och sista timmen skrev vi upp en laboration i fyssa som skall utföras nästa vecka med en väldigt kul lärare! ;)
Hahah, vet ni vad jag också fick veta ida? ;)
KUK = Kyrkans Ungdoms Kör, lol xD

nej nu bilder!


min ubersöta kisse ♥


random pic..


suune ♥


leonard ♥ kameran dog innan jag hann fota dom anda kaninerna..


hehe random pic.


schnart ääär våååreeenn häääääärrr!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0