Prao dag 2.

Idag är det onsdag och jag har jobbat 8h.
En utröttad liten filur sitter här på sin stol och känner hur magen äter upp sej inifrån.
Idag fick jag färga mamma hår + skölja ur färgen. Faktist roolit :)
Hon bad mej även att torka några hyllor och flytta lite produkter från en hylla till en annan eftersom hon skulle slänga den hyllan, men sedan frågade hon om jag ville ha hyllan, så jag tänkte, varför int?
Har funderat på att sätta smink och parfymer och sånt på den (:
Nu och äta och sedan kanske träffa favoritpojken några minuter ♥
och sådär ser hyllan ut, fast den skall ha glashyllor ut från sidorna :) Har funderat på att sätta spegel bakom där :)
OBS. Den skall ju int stå där som den nu står..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0