smärtsam dag.

känns som att allt från halsen och uppåt skall explodera.
Idag på gymnastiken så fick jag mej några gånger på nesan pga. att ingen såg nånting så när folkketg försökte ta sej fram så kund man fp en smäll lite nu å då. På fyssan var det inte hellär någå bra, ögona fick sej ett antal gånger. En av mina kompisar slog mej i misstag på ögat så de känndes som att ja skulle få blåtira, senare fick jag igen en smäll på ögat. Och hela dagen igenom har jag haft så fruktansvärt ont i halsen. Har det ännu, så ja kmr inte kunna sova inatt, BRA.
Nej nu går jag ut till mina kaniner och sedan sova, ha de bra , GONATT ♥
weheartit.com

Kommentarer
Postat av: vicki

SV; haha okeeeii? :PPP

2011-03-14 @ 21:21:38
URL: http://victooriiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0