snurrig

Just hemkommen från skolan.
Inatt har jag inte sovit ett dugg. Inte. Hade halsen sjuk = svårt att få sömn.
När jag väl vaknade fick jag panik och trodde att vi hade försovit oss. Men nej de hade vi inte. Som tur var.
Skoldagen började med 2h gymnastik, vi hade blindboll som gick ut på att man skulle ha ögonbindel och krypa omkring på golvet och försöka hitta bollen och kasta den över till andra sida och försöka få mål. Det var kul som fan, men man gjorde bort sej rejält!
2 sista timmarna hade vi kemi, vi skulle laborera och fixa fram dofter av alkoholer och syror. Av all lukt blev man snurrigast i bollen och fattar 0. Har ännu kavr domdä dofterna i näsan, uäk.
Nu sitter jag och äter varm smögås. Efter det väntar 100 läxor. Ha de bra! :)
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0