Yes, to me.

kkkkatter är underbara!
Älskar verkligen min katt. VArje dag då jag kommer hem från skolan hälsar min katt mej glatt välkommen. Älskar verkligen henne. Hon sover med mej, hon stiger upp tillika med mej, hon äter nästan tillika med mej. Ooh vad vi två älskar varandra, riktiga bästisar, hähä ;)
<div></div>
<div></div>
.
.
Hur har er dag varit? :)
Min dag har varit helt okej, lika tråkig. Började med engelska och slutade med musik x2. Nu blir det läxor, sedan chill. Har funderat på att sätta hårinpackning ikväll.
.
Har ni nånsin funderat på en sak.
Hur mycket man egentligen förändrats sedan man var liten, inte bara med utseendet, men hela allt! Då man var liten och det var sommar sprang man ute i gräset. Man satt aldrig stilla, hela tiden var bena igång, nu på sommaren ligger man oftast och solar, och då de regnar är man inne på datorn. Då man var liten och det var vinter spenderades dagarna ute i snöhögen eller att försöka få snöbollarna att rulla framåt. Nu mera sitter man inne föratt det är så kallt ute, nu hatar man kölden. Man vill bara krypa under täcket och sova sig till sommaren.
Förut, då man var under 10 år, typ 6 år, då brydde man sej inte om så mycket, man var hela tiden glad, nu mera bryr man sej om varenda liten sak som sägs. Om någon säger att man e ful, tar man kanske mera illa upp än förut. Asså alla förändringar är ju nästan helt sjuka?!
Hahah. Dedär tog jag bara upp föratt ni inte bara skulle hamna läsa om min tråkiga vardag. Lol. ♥
Men såna här konstiga saker brukar jag ta upp.. hehe, de är lite jag de!
.
.
Nu e bild på dagens outfit.
.
.
svart tröjja
Snoopy linne
JC linne
Jeansleggins
Puma sockor.

Kommentarer
Postat av: Emiam

sv: Sommaren längtar jag också efter ;)

2011-03-01 @ 15:59:50
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: Dannii

du har så rätt vikki, dedär har jag åxå funderat på... :/ <3

2011-03-01 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0