Your eyes your smile your hair♥

Bra jag sen.
Har just suttit och pluggat in 48 länders huvudstäder. Sedan tog jag fran kartan. Woopsis, man skulle visst kunna var dom låg på kartan också. Och jag kunder bara lite mer än hälften av länderna var dom låg. Nå sen efter en stund när jag hörde men min kompis om man verkligen skulle kunna dom på kartan sa han att man skulle int kunna deras huvudstäder, man sku bara kunna var dom låg på kartan. Så där har jag suttit typ 1h onödigt och pluggat in 48 (!!) länders huvudstäder. FAN.
Nååja, nu efter 15 pluggning på kartan kan jag dom! :) Såå nu blir det noodles och sedan chill chill o chill! :))
.
Vad har ni gjort ida? :)



Denna bild ritade jag då mina gerbiler dog. Som ett minne av dom. Gerbilerna var allt jag hade. Dom dog för ca. 3-4 år sedan. Allt står på den teckning jag gjort. Dom var verkligen allt för mej, men så en dag fick min gerbil cancer och dog kort där efter, den andra gerbilen dog kort där efter.. antagligen i sorg... Och för er som inte vet vad en gerbil är ; Gerbiler är små gnagare, liknar lite möss eller hamster men lite större, inte en rotta, mindre. Men sötast är dom ♥
Kommer aldri, aldrig glömma Atte och Adrian, Vila I Frid ♥
Vår katt rambo dog året före gerbilerna dog, sku ja säga..? Fan jag saknar honom också, det var min första katt, eller den som jag växte upp med. Som fanns enda cn jag föddes, men han blev påkörd av en bil och blev förlamad i bakbenen. Han låg ute i säden, på " ängen " i flera dagar utan vårt medvetande om att han blivit påkörd. Fan jag hatar då djur dör! Verkligen de värsta som finns! Jag klarar inte ens av när andras djur dör! Alla ni som inte känner mej, jag är DJURGALEN. ♥
.
.
.
Äh nu kom vi in på lite saker som int egentligen angår andra men... Jag saknar verkligen mina så djur som lever på ett annat bra ställe nu ♥
.
.
.
Ha de bra! Och sköt om era djur väl, dom förtjänar ett bra liv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0